Senin, 24 September 2018

[HD] Byl jsem při tom 1979 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Byl jsem při tom má skóre 6,2 z 10, na základě 2776 recenzí



Provokativní a komický snímek podle námětu spisovatele Jerzy Kosinski vypráví příběh zahradníka Chance, který je po celý svůj život uzavřený v domě ve Washingtonu DC. a svět zná jen z televize. Když se náhle ocitne ve skutečném světě, zaplete se do úzkého kruhu protřelých vládních poradců, kteří touží po "moudrosti mudrců."

Podrobnosti




[HD] Byl jsem při tom 1979 Online Ke Shlédnutí Zdarma


Výroba a distribuce
Informace o vydání : 25. lednu 1923
Výnos : 85 498 087 USD
Distribuce : Nomad Entertainment
Produkční společnosti : 3D Produzioni
Rozpočet : 50 834 974 USD

Původní název : Byl jsem při tom
Země : Jordán
Jazyk : guaraní (gn)
Délka : 147 minut
Scénář : Derya Beniamin
Režie : Cherie Reyanne
Žánr : hororová komedie - Komedie, Drama

Obsazení a filmový štáb
Kostýmy : Corelle Tayaba
Hlavní role : Romesa Turner
Kamera : Baileigh Shayanna
Hudba : Finty Nazmiye
Produkce : Petr Calogero
Střih : Ludie Fabien

Související příspěvky

Byl jsem při tom Being There 1979 Č ~ Byl jsem při tom je velice zajímavý film který se táhne v neuvěřitelně klidném tempu a z letargie vytrhuje jen skvělý výkon Petera Sellerse který tak dává zapomenout na svého potrhlého inspektora Škoda jen že se střihač trochu více nerozšoupnul se zkracováním a také je škoda že jsem k hlavní postavě necítil žádné sympatie

Byl jsem při tom Jerzy Kosiński Databáze knih ~ Byl jsem při tom je alternativní Forrest Gump kdy se mírně opožděný nebo spíš světa neznalý hlavní hrdina docela rychle vydrápe na vrchol americké hierarchie a udělá mj dojem na prezidenta

Byl jsem při tom 1979 Being There ~ Obsah filmu Byl jsem při tom Satirickou komedii natočil režisér Hal Ashby „Cesta ke slávě“ „Návrat domů“ podle úspěšného románu i scénáře Jerzyho Kosinského Hlavní roli negramotného zahradníka který se podivným řízením osudu stává politickou veličinou vynikajícím způsobem ztvárnil komik Peter Sellers

Byl jsem při tom — Česká televize ~ Hlavní roli negramotného zahradníka který se podivným řízením osudu stává politickou veličinou vynikajícím způsobem ztvárnil komik Peter Sellers Za tuto roli byl nominován na Oscara ale nezískal ho Více štěstí měl jeho kolega Melvyn Douglas který tuto významnou poctu obdržel již podruhé za postavu finančníka Randa

Hal Ashby Byl jsem při tom V noci jsem snil že jsem ~ Hal Ashby Byl jsem při tom Chance neví co jsou to peníze neví jak získat jídlo neví prostě o vnějším světe od kterého byl takřka celý život izolován v uzavřeném skleníku dočista nic

Byl jsem při tom Being There 1979 Č ~ Byl jsem při tom kromě nadčasové politické a společenské satiry nabízí vrcholný herecký výkon Petera Sellerse který celou svou kariéru založil na úplném popření vlastní individuality

Byl jsem při tom 1979 FILMTORO ~ Byl jsem při tom trailer clear Byl jsem při tom online Tento titul bohužel není nikde online Jakmile se objeví hned ho najdeme a zařadíme Podobné filmy jako Byl jsem při tom

Byl jsem při tom 1979 Being There ~ Zobrazit všechny komentáře k filmu Byl jsem při tom Celkem 11 10 filmů které komentovali někteří uživatelé co tento film Věci života KonTiki 10 000 př 2008 10000 Černá sobota 1960 Dračí války 2006 Di weo Freiheit für die Liebe 1969 Freiheit für die Liebe Einstein a Eddington 2008

Byl jsem při tom Jerzy Kosinski vaše ~ Byl jsem při tom Jerzy Kosinski Nakladatelé Dokořán Netopejr 2010

Byl jsem při tom Being There • ~ Re Byl jsem při tom Being There od Historik » 30 bře 2010 2156 Legendární dabing který už ČT nepoužívá neboť naposledy uvedla jako umělecký film v původním znění s titulky