Jumat, 14 September 2018

[HD] Já, kocour 2016 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Já, kocour má skóre 6,9 z 10, na základě 1701 recenzí



Tom Brand (Kevin Spacey) je velmi úspěšný podnikatel a boháč na vrcholu své kariéry. Jeho společnost má na dosah životní úspěch - stavbu dosud nejvyšší budovy na severní polokouli. Tomův workoholickým životní styl ho však odcizuje jeho vlastní rodině. Jeho krásná žena Lara (Jennifer Garner) a dcera Rebecca (Malina Weissman) si ho doma hodně neužijí. Blíží se však Rebeccine narozeniny a ona si přeje kočku. Zaneprázdněný otec sice kočky nesnáší, ale nakonec jí koupí výstavního kocoura. Cestou domů má však nehodu. Kdy nabude vědomí, zjistí, že se nějakým záhadným způsobem ocitl uvnitř těla kočky. Jeho vlastní rodina ho adoptuje a on konečně začne přicházet na to, co má v životě opravdovou hodnotu. Není však už pozdě?

Více informací




[HD] Já, kocour 2016 Online Ke Shlédnutí Zdarma


Původní název : Já, kocour
Scénář : Atikah Krissie
Režie : Michalis Yuri
Země : Finsko
Žánr : road movie - Fantasy, Komedie, Rodinný
Jazyk : aragonština (an)
Délka : 167 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Mahomed Olivya
Kostýmy : Colby Success
Hudba : Johannah Lindsy
Střih : Johara Shaye
Hlavní role : Tayvon Delmy
Produkce : Shamsher Reiva

Výroba a distribuce
Rozpočet : 89 127 038 USD
Informace o vydání : 29. červen 1929
Tržby : 57 416 568 USD
Produkční společnosti : Starlet Productions
Distribuce : MG Production

Související příspěvky

Já kocour Ma vie de chat 2016 Č ~ Většina uživatelů je zkrátka příliš konzervativní nebo jsem snad já moc tolerantní a mírný v hodnocení Tohle každopádně není špatné Co na tom že to není žádný zázrak je to totálně jednoduché je to na útěk z nudy má to jednoduchý příběh ale to zkrátka neznamená že je to špatná komedie

Já kocour Sleduj filmy online zdarma na ~ Sledujete Já kocour 57 Hodnocení Č Počet zhlédnutí 124608 Popis Tom Brand Kevin Spacey je závratně úspěšný neuvěřitelně bohatý a blbec Snaze postavit nejvyšší mrakodrap na severní polokouli je sebestředný miliardář připraven obětovat cokoliv I lásku své rodiny

Já kocour – ~ Já kocour online film cz titulky zdarma Tom Brand Kevin Spacey je závratně úspěšný neuvěřitelně bohatý a blbec Snaze postavit nejvyšší

Já kocour 2016 Online recenze novinky FILMTORO ~ 70 Robert Pavelka ohodnotil Já kocour Recenze Představte si že jste v jednu chvíli někým a za chvíli vaše duše vězí docela jinde Není to šílenost ale osud který sem tam filmové postavy potkává

Já kocour Já kocour Filmy JOJ Cinema ~ Já kocour Tom Brand Kevin Spacey je závratně úspěšný neuvěřitelně bohatý podnikatel Teď má na dosah životní úspěch stavbu dosud nejvyšší budovy na severní polokouli

Já kocour – ~ Já kocour Tom Brand Kevin Spacey je závratně úspěšný neuvěřitelně bohatý a blbec Snaze postavit nejvyšší mrakodrap na severní polokouli je sebestředný miliardář připraven obětovat cokoliv

Já kocour online ke zhlédnutí a ke stažení Př ~ Přehrání videí přímo v prohlížeči Získáte přístup ke všem videím bez omezení Vysoká kvalita videí v HD 100 bez reklam

Já kocour 2016 online CZ v HD kvalitě ~ Já kocour 2016 Nine Lives Já kocour United States 2016 Tom Brand je závratně úspěšný neuvěřitelně bohatý a blbec Snaze postavit nejvyšší mrakodrap na severní polokouli je sebestředný miliardář připraven obětovat cokoliv I lásku své rodiny Chystaná stavba je skoro stejně monumentální jako jeho ego

Film k online zhlédnutí Já kocour ~ jÁ kocour Není vyplněn Alternativní text k fotografii Sebestředný miliardář Tom Brand je snaze postavit nejvyšší mrakodrap na severní polokouli připraven obětovat cokoliv

Já kocour Nine Lives 2016 ~ Já kocour 2016 imdb www úpravy Nine Lives USA Francie Čína 87 minut Žánry Fantasy Komedie Rodinný Obrovský chlupatý kocour Co víc si může milovník těchto mazlíčků přát Vtipný rodinný film o tom co je v životě nejvíce důležité Být s rodinou