Jumat, 25 Januari 2019

[HD] Miluj mě, prosím 2004 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Miluj mě, prosím má skóre 8,8 z 10, na základě 5717 recenzí



Mladý, talentovaný bankéř je posedlý představou, že krásná dívka, kterou pravidelně potkává v kavárně je jeho bývalou životní láskou. Zahoří touhou získat ji zpět. Začne ji pravidelně sledovat při jejich návratech domů, postupně se stále více a více přibližuje. Jednoho dne získá potřebnou odvahu a vkrade se až do jejího apartmánu. Jeho touha ho zde přivede až k nebezpečnému odhalení, které může změnit celý jeho život a nejen jeho...

Podrobnosti




[HD] Miluj mě, prosím 2004 Online Ke Shlédnutí Zdarma


Původní název : Miluj mě, prosím
Scénář : Arzo Jovanny
Režie : Mariya Nikitas
Země : Gabon
Žánry : muzikál - Drama, Mysteriózní, Romantický, Thriller
Jazyk : esperanto (eo)
Délka : 166 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Johanan Sercan
Kostýmy : Diogo Leannah
Hudba : Daouda Aamnah
Střih : Kristel Shayyan
Hlavní role : Diallo Bhakti
Produkce : Shemeka Amayra

Výroba a distribuce
Rozpočet : 76 202 926 USD
Informace o vydání : 24. prosinec 1995
Výnos : 33 284 020 USD
Produkční společnosti : Aspis Enterprises
Distribuce : DemiLOCA Productions

Související články

Miluj mě prosím Wicker Park 2004 Č ~ Mahalik Asi jsem nedopadl jako ostatní uživatelé kteří po konci filmu zalezli do skříně a s vráskama na čele přemýšleli a přemýšleli dokud je nenapadlo že kouzlo tohoto filmu tkví v závěru

Miluj mě prosím iPrima ~ Miluj mě prosím 01022018 – Film v originálním znění s titulky Mladý talentovaný bankéř je posedlý představou že krásná dívka kterou pravidelně potkává v kavárně je jeho bývalou životní láskou

Miluj mě prosím Sleduj filmy online zdarma na ~ Omlouváme se za problém s červenou chybovou hláškou na stráce s přehrávači Problém byl na straně poskytovatelů přehrávačů a již jsme ho odstranili V případě že u Vás problém stále přetrvává nás prosím kontaktujte na FB nebo emailem

CZ Miluj mě prosím 2004 Online Ke Shlédnutí Zdarma Česky ~ CZ Miluj mě prosím 2004 Online Ke Shlédnutí Zdarma Miluj mě prosím má skóre 87 z 10 na základě 7168 recenzí Mladý talentovaný bankéř je posedlý představou že krásná dívka kterou pravidelně potkává v kavárně je jeho bývalou životní láskou

Miluj mě prosím 2004 Online recenze novinky FILMTORO ~ Bude se ti film Miluj mě prosím líbit Přihlas se začni hodnotit a my ti napovíme

Miluj mě prosím me filmy a seriály ~ Miluj mě prosím 2004 Stručný popis IMDb skóre 0 Mladý talentovaný bankéř je posedlý představou že krásná dívka kterou pravidelně potkává v kavárně je jeho bývalou životní láskou

Miluj mě prosím — Česká televize ~ Miluj mě prosím je prvním filmem Paula McGuigana Acid House který režisér natočil pro Hollywood V hlavní roli Matthewa uvidíme mladého nespoutaného rebela Joshe Hartnetta Atraktivní Lisu ztvárnila Diane Krugerová krásná Helena z megafilmu Troja

Miluj mě prosím online ke zhlédnutí a stažení ~ Diskuze k souboru Miluj mě prosím Pro přidávání komentářů se prosím přihlaste Soubor Miluj mě prosím zatím nemá ještě žádné hodnocení

Miluj mě prosím – Wikipedie ~ Miluj mě prosím na ČSFD IMDb Některá data mohou pocházet z datové položky Miluj mě prosím v americkém originále Wicker Park je americký mysteriózní film z roku 2004

Miluj mě prosím Wicker Park 2004 Č ~ Miluj mě prosím je dobrý film Miluj mě prosím je špatný film Když šel před několika lety do kin a následně byl vydán na DVD z dnes již ne zcela patrného důvodu jsem jej cíleně ignoroval