Minggu, 03 Februari 2019

[HD] Moje První Láska 1991 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Moje První Láska má skóre 7,6 z 10, na základě 8279 recenzí



Pensylvánie 1972. Jedenáctiletá Vada Sultenfussová žije sama se svým ovdovělým otcem Harrym nad jeho pohřebním ústavem. Během letních prázdnin tráví Vada spoustu času se svým nejlepším kamarádem Thomasem. Harry najme do pohřebního ústavu mladou kosmetičku Shelly, která do městečka přijela se svým karavanem. Vada tajně miluje učitele Bixlera a přihlásí se do jeho letních kursů tvůrčího psaní. Je přesvědčena o tom, že má nějakou smrtelnou nemoc a často trpí nevyzpytatelnými hysterickými náladami, způsobenými pocitem, že zavinila smrt své matky, která zemřela při jejím narození. Vada s nelibostí sleduje vzrůstající náklonnost mezi otcem a Shelly.Spolu s Thomasem dvojici špehují. Vada je roztrpčená, když se dozví, že se Harry a Shelly chtějí vzít.Další ranou pro ni je i chystaná svatba učitele Bixlera. Hledá oporu v Thomasovi, se kterým prožívá první náznaky citového vztahu.Její nejlepší kamarád však tragicky umírá...

Podrobnosti




[HD] Moje První Láska 1991 Online Ke Shlédnutí Zdarma


Původní název : Moje První Láska
Scénář : Elmore Thanujan
Režie : Gemma Shabaan
Země : Moldavsko
Žánr : giallo - Komedie, Drama
Jazyk : gagauzština (gag)
Délka : 169 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Lawanda Seth
Kostýmy : Shiven Randee
Hudba : Shaquana Ayumi
Střih : Echo Caelen
Hlavní role : Iqlaas Mckenzie
Produkce : Kavel Marvyn

Výroba a distribuce
Rozpočet : 41 667 141 USD
Informace o vydání : 20. květnu 1946
Výnos : 96 610 736 USD
Produkční společnosti : Lavorsia Pictures
Distribuce : Swirl Films

Související články

Moje první láska My Girl 1991 Č ~ Moje první láska My Girl Moja prvá láska Ten film je hezký i moje dětství bylo hezký 1832013 všechny komentáře uživatele KapitanKuraz Tak ja som sa dostal k tomuto filmu v 94tom keď som mal 8r a Vada Anna Chlumsky bola moja prvá filmová láska Mal som z požičovne vhs jednotku aj dvojku tak som ich kukal po

KAREL GOTT MÁ PRVNÍ LÁSKA SE DNES VDÁVÁ TV archiv g ~ Má první láska se dnes vdává Moje drahá čím to že jsi dneska náramně hezká

Moje první láska na Prima MAX TV program – programy více ~ Rodinná komedie USA 1991 Malá Vada nemá právě veselý život matka jí zemřela otec vede pohřební ústav ona sama je nešťastně zamilovaná V takové situaci je dobré mít kamaráda a dívka ho najde v tom stydlivém klukovi ze sousedství 99 min

Moje druhá láska My Girl 2 1994 Č ~ venison K filmu Moje první láska jsem si v hlubokých letech devadesátých vytvořila silný vztah a nedám na něj řipomíná mi dětství vůni ztracených prázdnin a raná přátelství Snímek Moje druhá láska je přesně tím druhem filmů které nikdy neměly vzniknout

Moje první láska – Wikipedie ~ Moje první láska v originále My Girl je americká tragikomedie z roku 1991 Režisérem je Howard Zieff a autorem Laurice Flehwany Film v hlavních rolích s Macaulayem Culkinem a Annou Chlumsky líčí dospívání mladé dívky která čelí mnohým emocionálním vzestupů a pádů

Všechny moje lásky 3 epizoda Moje první láska Prima ~ 3 epizoda Moje první láska 03112017 – Marie dostane od spolužáka Františka překvapivou pozvánku Líza se v práci jen těžce vyrovnává s faktem že ji Viktor má v hrsti a navíc za ním stojí i její nadřízený

Moje první láska upoutávka Prima ~ Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb personalizaci reklam a analýze návštěvnosti Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima

Moje první láska archiv zamilované korespondence ~ Cesta k první puse byla je a bude prostě pořád stejná Stějně těžká plná odhodlání ostychu a očekávání

Moje první láska Sleduj filmy online zdarma na ~ Sledujete Moje první láska 72 Hodnocení Č 68 Hodnocení Počet zhlédnutí 68655 Popis Pensylvánie 1972 Jedenáctiletá Vada Sultenfussová žije sama se svým ovdovělým otcem Harrym nad jeho pohřebním ústavem Během letních prázdnin tráví Vada spoustu času se svým nejlepším kamarádem Thomasem

Moje první láska TV program – televizní programy všech ~ Moje první láska 1745 2000 sobota 9 březen Herci D Aykroyd M Culkin J L Curtisová A Chlumská G Dunn Rodinná komedie USA 1991 Malá Vada