Senin, 04 Februari 2019

[HD] Můj otec je šílenec 2012 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Můj otec je šílenec má skóre 5,7 z 10, na základě 7688 recenzí



Dospívající Donny Berger potká dívku svých snů. Problém je jen v tom, že se jedná o sexy učitelku Mary McGarricleovou. Všichni jsme se ve škole do nějaké učitelky zamilovali, ale Donnyho láska zajde poněkud dále, protože slečna McGarricleová s velkou ochotou poskytne svému žákovi pár soukromých hodin, aby mu vysvětlila, jak je to s těmi květinami a motýly doopravdy. Samozřejmě vše skončí velice špatně a slečna McGarricleová skončí ve vězení. Donny je nucen vychovávat plod jejich společné lásky, syna Todda, sám. Donny se snažil o to, aby byl dobrým otcem, ale na rodičovství nebyl ani trochu připraven. Nyní, o třicet let později, je Todd dospělý a je z něj úspěšný podnikatel na Wall Street. Donnyho opustil hned, jakmile k tomu měl příležitost, a se svým otcem se už roky neviděl. Donny se ale ocitá v problémech – dluží na daních desítky tisíc dolarů – a napadne ho, že jedinou možností, jak se vyhnout vězení a sehnat potřebné peníze, je navázat znovu kontakt se svým synem.

Podrobnosti




[HD] Můj otec je šílenec 2012 Online Ke Shlédnutí Zdarma


Obsazení a filmový štáb
Hudba : Humaid Tyson
Střih : Rhosyn Monti
Kamera : Nishika Inshaal
Kostýmy : Tameem Dannylee
Hlavní role : Eldon Lotanna
Produkce : Seniz Heydon

Původní název : Můj otec je šílenec
Délka : 169 minut
Země : Keňa
Žánry : hororová komedie - Komedie
Jazyk : lakandonština
Scénář : Unaisah Treyvon
Režie : Manel Asad

Výroba a distribuce
Distribuce : ISE Entertainment
Produkční společnosti : STiC-er Theater
Výnos : 16 871 690 USD
Premiéra : 20. říjen 1915
Rozpočet : 92 381 191 USD

Související zprávy

Můj otec je šílenec Sleduj filmy online zdarma na ~ Problém je jen v tom že se jedná o sexy učitelku Mary McGarricleovou Všichni jsme se ve škole do nějaké učitelky zamilovali ale Donnyho láska zajde poněkud dále protože slečna McGarricleová s velkou ochotou poskytne svému žákovi pár soukromých hodin aby mu vysvětlila jak je to s těmi květinami a motýly doopravdy

Můj otec je šílenec online ke shlédnutí hd ~ Můj otec je šílenec komedie Můj otec je šílenec online stream cz ke shlédnutí v HD rozlišení Český dabing Sledujte online filmy a seriály zdarma a bez omezení Přehrát online s možností stažení Přehrát Můj otec je šílenec

Můj otec je šílenec ~ Donny je nucen vychovávat plod jejich společné lásky syna Todda sám Donny se snažil o to aby byl dobrým otcem ale na rodičovství nebyl ani trochu připraven Nyní o třicet let později je Todd dospělý a je z něj úspěšný podnikatel na Wall Street

Můj otec je šílenec Thats My Boy 2012 Č ~ Můj otec je šílenec jede přesně v kolejích vyjetých předešlým snímkem Jack a Jill tentokrát však bez hvězdy která by ze sebe dělala kašpara Od toho tu stačí stará dobrá Sandlerova parta

Můj otec je šílenec Online Ke Shlédnutí Zdarma ~ Spustit filmy online Můj otec je šílenec zdarma Film Můj otec je šílenec ke shlédnutí zdarma První možnost Druhá možnost Klikni ZDE pro stažení filmu Můj otec je šílenec Třetí možnost Tags 2012 Comments Closed Comments are closed You will not be able to post a comment in this post

Můj otec je šílenec cz dabing vyhledávání ~ Můj otec je šílenec 2012 33 Je to i můj život 2009 34 Můj otec Voskovec se nás vzdal zazní v novém filmovém dokumentu 10102011 2 Recenze Můj otec George Voskovec dokument 17102011 3 Žil za železnou oponou a myslel si že je jeho otec mrtvý

Můj otec aka Adam Sandler JE bezpochyby šílenec Prima Max ~ Můj otec aka Adam Sandler JE bezpochyby šílenec Typická „sandlerovka“ i když tentokrát možná ještě o fous bláznivější a absurdnější než obvykle Připravte se na smršť hlášek gagů a porci krapet deviantních vtípků v komedii kde je možné úplně všechno

Můj otec je šílenec Thats My Boy 2012 Videa Č ~ Problém je jen v tom že se jedná o sexy učitelku Mary McGarricleovou Všichni jsme se ve škole do nějaké učitelky zamilovali ale Donnyho láska zajde poněkud dále protože slečna McGarricleová s velkou ochotou poskytne svému žákovi pár soukromých hodin aby mu vysvětlila jak je to s těmi květinami a motýly doopravdy

Muj otec je silenec 2012 CZ dabing 68328 MB online ke ~ Titulky je možné zapnout kliknutím na tlačítko CC nebo na název titulků

Můj otec je šílenec – Filmy ke stažení ~ Můj otec je šílenec 8112016 2012 Komedie Hodnocení 63 Délka 116 minut Dospívající Donny Berger potká dívku svých snu Problém je jen v tom že se jedná o sexy ucitelku Mary McGarricleovou Všichni jsme se ve škole do nejaké ucitelky zamilovali ale Donnyho láska zajde ponekud dále protože slecna McGarricleová s