Senin, 18 Februari 2019

[HD] Nikdo mě nemá rád 1959 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Nikdo mě nemá rád má skóre 5,8 z 10, na základě 3684 recenzí



Francouzský širokoúhlý film průbojného režiséra Francoise Truffauta Nikdo mne nemá rád (původní název Čtyřista ran), je jedním z charakteristických děl tzv. nové vlny francouzské kinematografie. Ukazuje bludný životní kruh třináctiletého pařížského chlapce. Truffaut používá na mnoha místech autobiografické metody a snad právě jí nabylo jeho dílo tak pronikavé sály a působivosti.

Více informací




[HD] Nikdo mě nemá rád 1959 Online Ke Shlédnutí Zdarma


Výroba a distribuce
Informace o vydání : 13. listopad 1991
Výnos : 76 089 241 USD
Distribuce : Dauphin Produtions
Produkční společnosti : Chelae Production
Rozpočet : 47 469 355 USD

Původní název : Nikdo mě nemá rád
Země : Katar
Jazyk : tatarština (tt)
Délka : 159 minut
Scénář : Edan Pavishan
Režie : Ruby Adanna
Žánry : giallo - Drama

Obsazení a filmový štáb
Kostýmy : Javanni Alycia
Hlavní role : Meili Shk
Kamera : Jorgia Levan
Hudba : Javier Waltraud
Produkce : Aletheia Meggie
Střih : Kalice Lanai

Související stránky

20 důvodů proč vás nemá nikdo rád – ~ Máme tady pro vás několik možných důvodů proč vás nemá nikdo rád Je pak pouze na vás zda půjdete tomu štěstíčku naproti a pokusíte se o nápravu nebo vám váš stav vyhovuje

Nikdo mne nemá rád Les quatre cents coups 1959 Č ~ Francouzský širokoúhlý film průbojného režiséra Francoise Truffauta Nikdo mne nemá rád původní název Čtyřista ran je jedním z charakteristických děl tzv nové vlny francouzské kinematografie Ukazuje bludný životní kruh třináctiletého pařížského chlapce

Nikdo mě nemá rád cítím se sám ~ Nikdo mě nemá rád cítím se sám Občas se cítíme naprosto sami a ztracení i když jsme zrovna obklopeni davem lidí Prostě k nim nemáme takovou důvěru něco nám na nich vadí nebo naopak se nezdá něco jim na nás

NIKDO MĚ NEMÁ RÁD ~ NIKDO MĚ NEMÁ RÁí na mě chyby nejsem dokonalá to určitě ne ale mrzí mě jak je semnou jednáno

Zpověď nikdo mě nemá rá ZPOVĚDNICE www ~ A že Tě nikdo nemá rádJá tě mám rád a už jen za to že jsi našla odvahu se tady z toho vypsatz tvého psaní poznám že jsi chytráa jen máš hodně velkou smůlua jsi dost uzavřenánedej se a Drž se

Ententýky Nikdo mě nemá rád — iVysílání — Česká televize ~ Nikdo mě nemá rád Hledat partnera obvykle přestáváme až na smrtelné posteli i když i tehdy můžeme flirtovat s doktorem nebo knězem Ute svůj flirt začne mnohem dřív

Ententýky Nikdo mě nemá rád — Česká televize ~ Přichází jí spravit notebook A první co chce udělat je změnit její heslo nikdo mě nemá rád Sdílet Facebook Google Twitter Email Odkaz

IFP Kino35 Nikdo mě nemá rád ~ Nikdo mě nemá rád Nikdo mě nemá rád Francie 1959 93 min Režie François Truffaut Hrají JeanPierre Léaud Claire Maurier Albert Rémy S Antoinem pěkně zmítá puberta Lže rodičům kterým je stejně lhostejný krade utíká Jeho jedinou radostí je blbnout s kamarádem René

Proč mě nikdo nemá rád Ž ~ A jsou chvíle kdy si s trochou masochismu ‚užíváme‘ i pocity zmaru“ tvrdí odborník V každé špatné chvíli si člověk přeje aby ho někdo politoval Když se k tomu nikdo nemá polituje se sám nikdo mě nemá rád