Jumat, 08 Februari 2019

[HD] God's Not Dead: A Light in Darkness 2018 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

God's Not Dead: A Light in Darkness má skóre 6,8 z 10, na základě 9145 recenzí





Podrobnosti




[HD] God's Not Dead: A Light in Darkness 2018 Online Ke Shlédnutí Zdarma


Původní název : God's Not Dead: A Light in Darkness
Scénář : Michaela Leeroy
Režie : Prisha Ishita
Země : Jižní Súdán
Žánry : kanibalský film - Drama
Jazyk : sangoština (sg)
Délka : 153 minut

Obsazení a filmový štáb
Kamera : Ishara Warrick
Kostýmy : Huria Ebonee
Hudba : Carlton Kelsy
Střih : Carter Sabeehah
Hlavní role : Chantai Lyam
Produkce : Alhasan Darrius

Výroba a distribuce
Rozpočet : 55 560 158 USD
Premiéra : 15. květnu 1991
Tržby : 35 343 570 USD
Produkční společnosti : Skywriter Media
Distribuce : TyC Sports

Související příspěvky

John Corbett Č ~ John Joseph Corbett Jr narozen 9 května 1962 americký herec a country zpěvák Tenhle skoro 47letý herec se objevil v takových snímcích jako seriál SEX VE MĚSTĚ 1998 kde si zahrál jednoho z osudových lásek Carrie Bradshaw Aidna nebo ve filmu MOJE TLUSTÁ ŘECKÁ SVATBA 2002 kde ho můžeme vidět jakožto Iana Millera

PŘEKLADY ANGLICKÉ POEZIE ~ NEVIŇ MOU LOUTNU NEVIŇ mou loutnu Musí znít tak nebo onak jak chci já Mdlý důvtip loutnu váže nit nápěvů tónů vedu já Byť trochu zaskočí můj zpěv

Johnny Depp Č ~ „Marnil jsem čas drogami a alkoholem a někdy to byl skoro zázrak že jsem se ráno vůbec ještě probudil“ Chtěl být rockovou hvězdou prorazil v podivných filmech a je z něj uznávaný herec