Jumat, 08 Februari 2019

[HD] Miláčku, zmenšil jsem děti 1989 Online Ke Shlédnutí Zdarma

★★★★☆

Miláčku, zmenšil jsem děti má skóre 6,1 z 10, na základě 3085 recenzí



Rick Moranis ztělesnil v této komedii praštěného fyzika, jehož děti se svými kamarády nedopatřením použijí otcův dosud nevyzkoušený přístroj na zmenšování a podstatně se změní. Ony se teď musí v mikroskopické velikosti prodírat přes nepředvídatelně nebezpečný svět jejich domu a rodinné zahrady. Je totiž samozřejmé, že pro tvory této velikosti se i obyčejná cesta záhradou může změnit v napínavé dobrodružství..

Více informací




[HD] Miláčku, zmenšil jsem děti 1989 Online Ke Shlédnutí Zdarma


Původní název : Miláčku, zmenšil jsem děti
Jazyk : blablanga
Režie : Solene Rakshan
Žánry : fantasy - Dobrodružný, Komedie, Rodinný, Vědeckofantastický
Délka : 167 minut
Scénář : Renezmae Memoona
Země : Sierra Leone

Výroba a distribuce
Produkční společnosti : Legendary Pictures
Distribuce : Garance Pictures
Informace o vydání : 20. duben 1943
Rozpočet : 79 225 432 USD
Tržby : 61 959 040 USD

Obsazení a filmový štáb
Produkce : Akila Nojus
Hudba : Sybilla Arvin
Střih : Rhonda Angelo
Hlavní role : Lynwood Salmah
Kostýmy : Kerem Aiyaz
Kamera : Salima Sumayya

Související příspěvky

Miláčku zmenšil jsem děti 1989 online ke zhlédnutí ~ Online Miláčku zmenšil jsem děti Rick Moranis ztělesnil v této komedii praštěného fyzika jehož děti se svými kamarády nedopatřením použijí otcův dosud nevyzkoušený přístroj na zmenšování a podstatně se změní

Miláčku zmenšil jsem děti Honey I Shrunk the Kids ~ Dostanou se do zorného pole zmenšovacího paprsku a náhle jsou velcí jako mravenec Domů se však vrací rozzlobený otec zničí dálkové ovládání přístroje zamete a odpadkový koš vynese za plot na konci zahrady A protože zametl i zmenšené děti čeká je teď dlouhá cesta neproniknutelnou džunglí neudržované zahrady

Miláčku zmenšil jsem děti Sleduj filmy online zdarma na ~ Popis Rick Moranis ztělesnil v této komedii praštěného fyzika jehož děti se svými kamarády nedopatřením použijí otcův dosud nevyzkoušený přístroj na zmenšování a podstatně se změní Ony se teď musí v mikroskopické velikosti prodírat přes nepředvídatelně nebezpečný svět jejich domu a rodinné zahrady

Miláčku zmenšil jsem děti Neomezené stahování a sdílení ~ Miláčku zmenšil jsem děti Rick Moranis ztělesnil v této komedii praštěného fyzika jehož děti se svými kamarády nedopatřením použijí otcův dosud nevyzkoušený přístroj na zmenšování a podstatně se změní

Miláčku zmenšil jsem děti 1989 Online Ke Shlédnutí Zdarma ~ Miláčku zmenšil jsem děti má skóre 53 z 10 na základě 1627 recenzí Rick Moranis ztělesnil v této komedii praštěného fyzika jehož děti se svými kamarády nedopatřením použijí otcův dosud nevyzkoušený přístroj na zmenšování a podstatně se změní

Miláčku zmenšil jsem děti 1989 FILMTORO ~ Podobné filmy jako Miláčku zmenšil jsem děti AntMan Komiksové filmy Podvodníček Scott Lang dostává příležitost jak konečně získat zpět respekt a lásku své rodiny

Miláčku zmenšil jsem děti Co je malý to je hezký ~ Obsah filmu Miláčku zmenšil jsem děti Co je malý to je hezký Wayne Szalinski je notně roztržitý vědec Na půdě svého domu dokončil celoživotní dílo přístroj na zmenšování předmětů

Popis filmu Miláčku zmenšil jsem děti ~ Popis filmu Miláčku zmenšil jsem děti Co je malý to je hezký Wayne Szalinski je nadšený domácí kutil a současně notně roztržitý vědec Jeho dům je plný technických zlepšováků ale jinak je notně nedbalý zejména pokud jde o zanedbanou zahradu což je trnem v oku jeho souseda Eusse který naopak tu svou zahrádku

Miláčkuzmenšiljsemděti online ke zhlédnutí a ~ Diskuze k souboru Miláčkuzmenšiljsemděti Pro přidávání komentářů se prosím přihlaste Soubor Miláčkuzmenšiljsemděti zatím nemá ještě žádné hodnocení

Miláčku zmenšil jsem děti ~ Miláčku zmenšil jsem děti Co se divíš Jak porodit a nezbláznit se Florijánkovo štěstí předchozí další Fotografie 9 ze 14 Zdroj Č